Dokumentation

Der findes en mængde information og dokumentation for alle grundskoler - herunder også for Hammer Frie Privatskole.

På denne side kan du læse al den officielle og relevante information om vores skole, vores tilsyn og resultater.

UDDANNELSES-STATISTIK FOR SKOLEN

Alle har adgang til en mængde statistik om alle grundskoler i Danmark, herunder selvfølgelig også Hammer Frie Privatskole.

Uddannelsesstatistik.dk har samlet en masse faktuelle tal om Hammer Frie Privatskole og herunder elevernes eksamenspræstationer.

Klik på linket her over og bliv klogere på vores resultater på Hammer Frie Privatskole. Vi er glade.

TRIVSELSMÅLINGER 2023

Her kan du se skolens Trivselsmålinger i ferbruar 2023 fordelt på gruppernes årgange.

Trivselsmåling 0.+1.årgang febr23 - Analyserapport

Trivselsmåling 2.+3.årgang febr23 - Analyserapport

Trivselsmåling 4.+5.årgang febr23 - Analyserapport

Trivselsmåling 6.+7.årgang febr23 - Analyserapport

Trivselsmåling 8.+9.årgang febr23 - Analyserapport

ELEV-ANTAL OG VENTELISTER 2023-2027

Her kan du se skolens elevfordeling i elevgrupper/årgange. Hertil kan du se vores forventninger til årgangene frem til 2027.

Antal elever på skolen og på venteliste marts 2022 (PDF)

Hvis du ønsker at høre nærmere om mulighederne for at blive skrevet op på ventelisten eller optag på skolen, så kontakt Skoleleder Line Illum-Mondus via email her.

ELEVERNES OVERGANGSFREKVENS (Hvad vælger de efter skolen?)

Her kan du læse, hvad vores elever vælger efter 9.klasse.

Se Elevernes overgangsfrekvens på Hammer Frie Privatskole (PDF)

TILSYNSERKLÆRINGER

Tilsynserklæringer beskriver den tilsynsførendes opfattelse af forholdene på skoler landet over hvert eneste skoleår. Dette sikrer det eksterne tilsyn med landets folke- som privatskoler. Hvert år udarbejder skolens tilsynsførende en Tilsynserklæring for Hammer Frie Privatskole.

I listen herunder har du adgang til de forskellige års rapporter;

Tilsynserklæring 2023-2024 (fra 2024 Ministeriets officielle version, tilsynsførende Poul Jørgensen - PDF)

Tilsynserklæring 2022-2023 (fra 2023 Ministeriets officielle version, tilsynsførende Poul Jørgensen - PDF)

Tilsynserklæring 2021-2022 (fra 2023 Ministeriets officielle version, tilsynsførende Poul Jørgensen - PDF)

Tilsynserklæring 2020-2021 (fra 2021 Ministeriets officielle version, tilsynsførende Poul Jørgensen - PDF)

Tilsynserklæring 2019-2020 (fra 2020 Ministeriets officielle version, tilsynsførende Poul Jørgensen - PDF)

Tilsynserklæring 2018-2019 (fra 2019 Ministeriets officielle version, tilsynsførende Poul Jørgensen - PDF)

Tilsynserklæring 2017-2018 (fra 2018 Ministeriets officielle version, tilsynsførende Iben Lindemark - PDF)

Tilsynserklæring 2016-2017 (Skrevet af Iben Lindemark 2017 - PDF)

Tilsynserklæring 2015-2016 (Skrevet af Iben Lindemark 2016 - PDF)

Tilsynserklæring 2014-2015 (Skrevet af Iben Lindemark 2015 - PDF)

ANTIMOBBE-STRATEGI -> TRIVSELSSTRATEGI

Hammer Frie Privatskole erklærer sig mobningsfri. Derfor har vi omdøbt den krævede Antimobbe-strategi til vores helt egen Trivselsstrategi. Den er udtænkt, formuleret og underskrevet af alle på skolen, og vi er meget stolte af den!

BRAND- & BYGNINGSGODKENDELSE

Brand- og bygningsgodkendelsen af 10. marts 2014 (PDF)

MINISTERIETS GODKENDELSE

Her kan du se og læse Undervisningsminsteriets officielle godkendelse af skolens vedtægter:

Vedtægters underskrift og godkendelse PDF

Godkendelsen (PDF)