Bestyrelsen

På den stiftende Generalforsamling 6.april 2014 blev bestyrelsen på Hammer Frie Privatskole nedsat. Bestyrelsen består af 5 valgte medlemmer, heraf 3 valgt af og fra Forældrekredsen og 2 valgt af og fra Skolekredsen. Med ved bestyrelsesmøder vil desuden være skoleleder, en lærerrepræsentant og Elevrådsformanden. Endvidere er valgt 2 suppleanter af og fra Forældrekredsen og 1 suppleant af og fra Skolekredsen. For bestyrelsens arbejde og funktionsområder, se skolens vedtægter.

Vi har i bestyrelsens sammensætning tilstræbt såvel geografisk spredning som forskellige professionelle profiler og dækning af så mange elevgrupper, som muligt. Således præsenterer vi med stolthed bestyrelsens medlemmer og suppleanter for skoleåret 2022/2023:

Formand Bent Illum, pens. lærer, cand.pæd.,  ph.D i læringsteori (Skolekredsen)

Næstformand Louise Dehn Kragsskjold, sygeplejerske og selvstændig behandler (Forældrekredsen)

Kasserer Britt Filtenborg, Energikonsulent (Forældrekredsen)

Peter Riis, Biolog (Forældrekredsen)

Lars Schou Jensen, forh. forstander (Skolekredsen)

• 1. suppleant fra Forældrekredsen Maria Dønkjær

• 2. suppleant fra Forældrekredsen Kim Bekker Rasmussen

• Suppleant fra Skolekredsen Mads Bjerre.

Desuden deltager ved bestyrelsesmøderne:

• Medarbejderrepræsentant Pernille Nielsen Hansen

• Elevrådsformand Liv Riis