PRISER

SKOLE OG SFO

SKOLEPENGE OG SFO PRIS

Priser for skolegang og SFO på Hammer Frie Privatskole er en bestyrelses-beslutning, og bestyrelsen har besluttet at følgende satser foreløbigt er gældende.

• Skolepenge : kr. 1250,00 pr. måned  (i 12 mnd./år)

• SFO morgen + eftermiddag : kr. 800,00  pr. måned (i 12 mnd./år)

Der gives 50% søskenderabat på skolepengene. Betaling kun via almindelig, fast bankoverførsel på konto i :

Møns Bank, Regnr.: 6140 Kontonr.: 2045209

Skolepengene betales månedligt forud.

BEMÆRK: Inden start på skolen indbetales de forudbetalte skolepenge, som er to måneders samlet skolepris (skolepenge+evt. SFO), der betales inden skolestart, – dette beløb (de forudbetalte skolepenge) fås tilbage på den måde, at det dækker betalingen af elevens to sidste måneder hos os – her skal man altså huske skriftligt at varsle elevens stop på skolen to måneder før, det bliver aktuelt.

Beløbet tilbagebetales ikke kontant. Vælger man at indstille samarbejdet pludseligt, bortfalder retten til den betalte opsigelsesperiode.

Sådan beregner du: Beregn de forudbetalte skolepenge for det enkelte barn på dén måde, at du beregner dét beløb, som skal betales for barnet fra skolestart, dvs. under hensyntagen til SFO og til evt. søskenderabat på skolepengene – og gang så med to - for de to måneder.

Bemærk: Der er mulighed for at søge indkomstbetinget tilskud til betaling af skolepenge og/eller SFO. Det kan du læse mere på www.fordelingssekretariatet.dk. Hent skemaet hos Bente, vores skolesekretær.